هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل منزل نتانیاهو و درخواست برای توافق تبادل اسرا + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۲۴۲۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل منزل نتانیاهو و درخواست برای توافق تبادل اسرا + فیلم
معترضان صهیونیست جمعه شب بار دیگر با تجمع در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

اعتراض صهیونیست ها در حالی انجام می‌شود که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب اعلام کرد که کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیأت مذاکره کننده خود را به دوحه قطر اعزام نکند.

براساس این گزارش، تصمیم به اعزام نشدن هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به قطر تا زمانی که حماس به پیشنهاد جدید مذاکره جواب ندهد، انجام نخواهد شد.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنی گانتس وزیر جنگ اسبق و از رهبران اپوزیسیون و "گادی آیزنکوت" دیگر عضو شورای جنگ این رژیم اعلام کردند که اسرائیل باید برای رسیدن به توافق به حماس تلاش کند تا بتواند تمام وقت و هزینه خود را برای جنگ در شمال اسرائیل صرف کند.

براساس این گزارش، اما نتانیاهو با این پیشنهاد مخالفت و تأکید کرده که تحقق اهداف در جنگ غزه مهم‌ترین اولویت اسرائیل است و پس از آن جنگ در شمال اسرائیل مطرح می‌شود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که نهاد امنیتی این تنش‌ها در شمال اسرائیل را یک فرصت راهبردی برای آغاز جنگ در این منطقه می‌داند، البته این جنگ نباید پیش از پایان عملیات رفح انجام شود.

حزب الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد مواضع نظامیان اشغالگر در جنوب شهرک صهیونیست نشین " کوش " را با پهپاد هدف قرار داده است.

در بیانیه‌ی کوتاه این گروه اعلام شد که این حمله در پاسخ به تجاوز روز گذشته رژیم اشغالگر به روستای الناقوره در جنوب لبنان صورت گرفته است.

مبنع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->